Customer Experience Programme - برنامج تجربة العميل

Customer Experience Programme - برنامج تجربة العميل

by Student Services -
Number of replies: 0

انضم إلينا في برنامج تجربة العميل لتتعلم كيف تجعل العميل شريك في رحلتك التجارية وتبني علاقات ولاء وتحقق نجاحاً مستداماً.

 

مقدم الورشة:

الاسم: الدكتور سعود الشيذاني.

المسمى الوظيفي: مدير عام ورئيس مجموعة التحول.

الجهة: بنك صحار الدولي.

 

تفاصيل الورشة :

التاريخ: 24/02/2024م

التوقيت 9 صباحاً حتى 12 ظهراً

المكانمبنى المها، قاعة M501

 

ملاحظة:

للحصول على شهادة حضور الورشة من بنك صحار الدولي الرجاء تأكيد الحضور من خلال الرابط التالي: https://forms.gle/KAAoCXSRkoCViV3Y6

Join us in the Customer Experience Programme to learn how to make the customer a partner on your business journey, build loyalty relationships and achieve sustainable success.

 

Workshop Presenter:

  • Name: Dr. Saud Al-Shaidhani
  • Job Title: General Manager & Head of Transformation Group
  • Organisation: Sohar International Bank

 

Workshop Details:

  • Date: 24/02/2024
  • Time: 9:00 AM to 12:00 PM
  • Venue: Al Maha Building, M501 Hall

 

Note:
To receive the workshop attendance certificate from Sohar International Bank, please confirm your attendance through the following link: https://forms.gle/KAAoCXSRkoCViV3Y6